Gimiau Kaune 1968 metais kovo 21 dieną.  1988 – 1995 m. studijos Vilniaus dailės akademijoje Kauno dailės institute, kur baigiau keramikos specialybę.

 Personalinės parodos:

2003 “Apie save” Grožio terapijos ir kosmetologijos centre.    

2006 „Mintys molyje“  Kauno Perkūno namuos.

 Grupinės parodos:

1993 „Raudona – juoda“ galerijoje „ Getija“.

1995 Baigiamųjų darbų paroda Kauno keramikos muziejuje.?

2004 „Aplink pasaulį“ galerijoje „Vartai“.

2004 „Žaisliukas“ Vilniaus taikomosios dailės galerijoje.

2005 „Pirmoji Lietuvos šiuolaikinės dailės kvadrienalė“ keramikos  dirbtuvėje - galerijoje „Amatų gildija“.

2009 „Lietuvos tūkstantmetis“  M. J. Šileikio ir T. Petraičio premijų konkursas Radvilų rūmuose.

2009 „Pavasaris – 2009“ Kauno keramikos muziejus.

2009 „Prisiminimai“ - Klaipėdos parodu rūmai, Kauno keramikos muziejus.

2010 „Pavasaris 2010“ - Kauno keramikos muziejus.

2010 „Piešinys 2010 „ - galerija „Arka“, Vilnius.

2010 „E. Andrė parkai lietuvių dailininkų akimis“ - Prancūzų kultūros centras, Vilnius.

2010 „Balatono spalvos“ - Daugiakultūris centras, Kėdainiai.

 Plenerai, simpoziumai:

2004 „Menas paveldui“ pleneras Trakų Vokėje.

2005 „Menas paveldui“ pleneras Trakų Vokėje.

2007„Parko istorijos“ tarptautinis  pleneras Trakų Vokėje.

2008 „Erdvės transformacija“ pleneras Užutrakyje.

2008 dailės instruktorius „Van Gogh. Visual arts network – goldenagers overgoing horizons“, Kazimierz Dolny, Lenkija.

2009 „Tūkstantmeči“ ženklai“ - keramikos simpoziumas „Medalio“ Galerijoje, Vilnius.

2009 dailės instruktorius „ Van Gogh. Visual arts network – goldenagers overgoing horizons“ goldenagers overgoing horizons“ goldenagers overgoing horizons“ Balatonkenese, Vengrija.

2010 „Parko slėpiniai“ - pleneras Lentvaryje.

 Man keramika - kasdienė magija, kur mintys pavirsta materija. Kaskart, imdama į rankas molį darbui, suvokiu, koks ilgas kelias pilnas virsmų: nuo molio grumsto per ugnį ir vandenį, per nuotaikas ir rankas - kad galėtum paliesti viziją.

 Daugelio darbų lipdymui naudoju šamotinį molį (t.y. molį su degto molio grūdeliais) tuos darbus degu atviroje liepsnoje arba anagamos krosnyje. Toks degimo būdas visuomet būna pilnas netikėtumų, net ta pati glazūra ant darbo sužvilga skirtingomis spalvomis, nes krosnyje keičiasi oksidacinė aplinka su redukcine, švari liepsna su nešamais pelenais, tad ir norėdamas antrą kartą to paties rezultato nepasieksi. 

Darbus, kuriuos degu elektrinėje krosnyje, dengiu spalvotais moliais ir glazūromis, kuriose yra cinko oksido, ant paviršiaus susidarantys cinko kristalai degimo metu, primena aksomą.

            Mano receptas geram keramikos darbui nulipdyti, reikia: molio, idėjos, vandens, kantrybės, ugnies ir ilgo laukimo – lygiomis dalimis.